Klacht: abonnement

op 28 december 2015 over kanniewaarzijn in de categorie Tv- en Radio programma's

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter heeft een abonnement bij tele2 genomen zij kreeg een verkeerd telefoon gestuurd wij stuurde die terug maar krijg te horen dat die afgeleverd is nadat wij postnl gebeld hadden krijgen wij schrijven dat dit wel netjes op 2 oktober is afgeleverd bij hun nu na 2 maanden en nog niest van tele2 gehoord maar er word wel maandelijkse of getrokken van haar rekening voor een abonnement en telefoon dat zij nooit heeft gekregen dat kan toch niet waar zijn
Wat moet ik nu?????

Gewenste Oplossing:

Ik zou dol blij zijn als tele2 kontak met ons zou opnemen of haar uiteindelijk de telefoon stuur want terminste betaalt ze der voor

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over kanniewaarzijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over kanniewaarzijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door schabine2_1503