Klacht: Kan product niet registreren

Harryvandersteen op 07 juli 2020 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

27 juni een dysonluchtkoeler gekocht bij Cool Blue type AM 07 En ik wil het product registreren voor de garantie, en krijg steeds de melding dat dit product niet gevonden wordt. Het een mail verstuurd en vaak gebeld echter geen gehoor of een niet bestaand nummer.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als Dyson contact opneemt en de registratie lukt vanwege de garantie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dyson

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dyson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harryvandersteen