Klacht: Kan om (mij en zalando) onbekende reden enkel met creditcard betalen.

op 22 juli 2019 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Beste,
Graag wil ik contact met diegene die wel wat over te zeggen heeft over de betaalopties die een klant heeft, en niet “de computer” de schuld geeft. Ik wil nl weten waarom ik enkel met een creditcard kan betalen.
Experia heeft me nagekeken(zie att. hieronder) en er staan geen neg. betalingsregistraties v mij.
Voor mijn gevoel gaat er iets helemaal mis, en heeft niemand vd medewerkers vd klantenservice die ik sprak de mogelijkheidrechten om te kijken wat er aan de hand is en het op te lossen of écht (inhoudelijk) uit te leggen.
Dus breng me aub in contact met een supervisor, manager, of wie dan ook die mij wél kan helpen.
Ik hoor graag van jullie,

M.vr.gr. Karin Beks

Op 7 jun. 2019 om 11:33 heeft [email protected] het volgende geschreven:

Mijn Zalando Dames Heren Kinderen Kleding Schoenen Sport Accessoires

Hoi Karin,

Bedankt voor je reactie!

Ik snap dat het vervelend is dat we niks kunnen doen aan onze betaalopties. Echter is dit bij meerdere klanten een probleem. Hopelijk lukt het snel weer om te bestellen zonder creditcard.

Als je nog verdere vragen hebt, aarzel dan niet en neem contact met ons op.

Ik wens je een fijne dag.

Met vriendelijke groeten,
Quinty Klaassen

Beste,
Op uw website zag ik dat ik via het bedrijf experian erachter kan komen wat de reden is van deze kredietbeperking v zalando.
Ik heb met hun contact opgenomen, en gisteren een brief gekregen waarin staat dat er géén negatieve betalings-registraties zijn op mijn naam. (Zie bijlage). Zij adviseren me contact op te nemen met het U, om aan te geven wáárom er zo gehandeld wordt.
Graag uw reactie,

M.vr.gr. Karin Beks
image1.jpeg

Als ik weer gewoon kan betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Beks