Klacht: kan niet produkt retuur geven

op 16 december 2017 over Kijkshop in de categorie Warenhuizen

ik heb 1 week geleden een huis telefoon set gekocht bij Kijkshop in Leiden, maar tuis blijkt dat telefoon is niet voldoet mij verwachtingen dus ik heb vandaag terug naar winkel gegaan om het te retourneren , bij de winkel medewerker ging het verpakking open maken om te controleren of alles aanwezig en niet beschadigd zijn is toen zag ze dat een van de plastiek zaken waar een van de telefoons verpakt zijn niet origineel is, toen wegerde zij het product terug te nemen , ik leegde haar uit dat tijdens open maken is plastiek zak zat zo strak verpakt dat het openscheurde dus ik heb andere zak gebruikt , maar daarover willen ze niks horen , en dat vind ik niet kan , ik heb naar hoofd kantoor gebeeld een uitgelegd het situatie , daar hebben mij gezegd dat ik kan terug gaan een retourneren, ik ben weer terug gegaan , maar helaas medewerkers van Kijkshop in Leiden willen neks horen ze wijzen mij op het voorwaarden, maar ook in het voorwaarde stond niet over plastiek zaken maar over het dos.

ze moeten gewoon hun product retour nemen , het product is Slegte kwaliteit en ik kan daar neks aan doen ik ga niet een product kopen die slecht is, en ook het verpakking moet consument vriendelijk zijn dat als je gaat open maken het makkelijk open kan gaan
Boven dien een verkoper moet niet bos worden als je iets wil retourneren.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kijkshop

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kijkshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sofia1964