Klacht: Kan niet mijn geld terugkrijgen als de kwaliteit van iets slecht is of al kapot was.

op 22 december 2017 over lebara mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij de Lebera shop in hoogeveen (SMoble) had ik mijn telefoon laten vallen en niet alleen de screenpotector was kapot maar ook het beeldscherm en ik wou daar mijn geld van terug of dat het vergoed werd. Er zat al iets op het screenpotector (een krasje) maar ik had daar toen niks van gezegd en ik had mijn telefoon heel zachtjes laten vallen en normaal moet het scherm nooit kapot zijn.

Gewenste Oplossing:

Nooit hij kan niiks veriezen, want hij is gierig

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lebara mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lebara mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ChristiaanRozendal