Klacht: Kan niet meer inloggen, klantenservice is er niet.

Ontevreden DHL klant op 31 december 2019 over DeGiro in de categorie Beleggingsinstellingen

Kan niet meer inloggen, zowel via de site als via de app. De klantenservice is er niet. Ik krijg een bandje dat ze gesloten zijn. Dit terwijl het een gewone handelsdag is en de beurs geopend was tot 14.00 uur. Belachelijk. Er kan nu dus ook geen portefeuille worden opgeslagen. Dit is wel de laatste dag van het jaar en dus wil je dat dan natuurlijk wel kunnen doen. Deze week waren de ingelegde orders ook al verdwenen zonder enige vorm van communicatie. Deze kwam pas na veel klachten ergens aan het einde van de middag.

Er moet kunnen worden ingelogd. De klantenservice hoort aanwezig te zijn. Er moet een excuus komen voor dit klantonvriendelijke gedrag van dit bedrijf. Dit is niet de eerste keer. Dit kost de klant ook gewoon geld maar nog NOOIT is er een compensatie gekomen. Deze zou op zijn plaats zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DeGiro

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DeGiro nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden DHL klant