Klacht: kan niet (meer) inloggen

op 11 augustus 2017 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
ik probeer dmv mijn email-adre + de daarbijbehorende wachtwoord in te loggen op schoolbank.nl echter zonder enig resultaat.
Voor de vernieuwing nooit geen problemen gehad en het is nu hopeloos.
Krijg ook de verzonden email (om het wachtwoord te veranderen) niet meer binnen!!

Gewenste Oplossing:

heb nog geen stappen in mijn inlog probleem kunnen maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoolbank.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

Bericht van Schoolbank.nl

2 maanden geleden - Beste meneer Hemme, Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen. We willen dit graag voor u oplossen. Wij kunnen u een tijdelijk wachtwoord geven zodat u weer kunt inloggen. Kunt u een e-mail sturen naar service@schoolbank.nl met daarin uw geboortedatum en SchoolBANK inlog-mailadres? Groeten, Het SchoolBANK-team

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Hemme