Klacht: Kan niet inloggen; e-mails worden niet beantwoord.

op 28 mei 2021 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al enkele weken kan ik niet inloggen. De 3 e-mails die ik inmiddels (steeds na 1 week) verstuurd heb, worden niet beantwoord; zelfs niet wanneer ik met een ander e-mailadres een bericht verstuur. Opnieuw aanmelden is ook niet mogelijk. Abonnementskosten voor schoolbank plus zijn in februari wel automatisch betaald.

Gewenste Oplossing:

Ik wil uiteraard weer kunnen inloggen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoolbank.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nico V.