Klacht: Kan niet inloggen

op 14 januari 2014 over Woonnet rijnmond in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Krijg een link te zien, maar deze werkt niet. Kan wel kopieren en plakken. Kom er gewoon niet in.

Diverse keren geprobeerd om wachtwoord in te voeren, maar accepteerd niet. Nu denk ik zelf dat het komt dat het niet geactualiseerd is.

Gewenste Oplossing:

Dat ik gewoon kan inloggen en kan reageren op woningen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Woonnet rijnmond in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonnet rijnmond een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonnet rijnmond

Heeft op 15 januari 2014 om 08:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben een tijdelijk wachtwoord (welkom01) voor u opgevoerd. Als u ingelogd bent, kunt u op 'Mijn Woonnet' (rechts) onder 'Overige gegevens' (rechterkolom) een nieuw wachtwoord opvoeren.

Woonnet Rijnmond is de gezamenlijke website van de corporaties in de stadsregio Rotterdam. Woonnet Rijnmond is een platform van deze corporaties en heeft daarom geen eigen contactgegevens. Voor vragen over het woningaanbod, inschrijven, woonpassen, inschrijfduur en dergelijke kunt u bij de aangesloten corporaties terecht. U kunt de contactgegevens vinden op https://www.woonnet-rijnmond.nl/hoe-werkt-het/woonnet-rijnmond (contact met de corporaties, links).

Wij wensen u veel succes bij het vinden van een woning.

Met vriendelijke groet,

namens de samenwerkende corporaties
aangesloten bij Woonnet Rijnmond

Alle klachten die gemeld zijn door bierman7