Klacht: kan mijn ticket niet verzilveren

op 30 april 2017 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb 2 tickets in combinatie met treinkaartjes gekocht. 30,00 per persoon. voor 17 mei 2017. nu blijkt dat ik deze tickets nog moet verzilveren via www.eventim.nl/lzw-ns-woensdag . heb hier niet de mogelijkheid, dus dit lukt niet.
mijn mailadres is aafke_dejong@ziggo.nl

Gewenste Oplossing:

mijn gewenste oplossing is dat ik hier de entreebewijzen kan printen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eventim

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eventim nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door aafke de Jong