Klacht: Kan mijn boeking niet vinden.

op 09 juni 2021 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Goedendag
Ik heb een vlucht geboekt op 4 juni 2021.
Krijg vervolgens een mail dat mijn boekingaanvraag verwerkt word en dat ik moet wachten tot het rond is.
Krijg de volgende dag een mail dat mijn betaling niet bevestigd kan worden. Bel 7 juni de klantenservice en krijg ze na een tijd eindelijk te spreken. Ik krijg te horen dat mijn vlucht is geanulleerd omdat vliegtuig vol is.
Krijg ook te horen dat mijn geld word teruggestort binnen 48 uur. Die tijd is reeds verstreken. Ik probeer via de site mijn boeking te vinden want ik heb alleen een order nummer van mijn bank omdat ik geen bevestiging van mijn boeking heb gekregen van supersaver. Mijn boeking word niet gevonden en kan niet de status van mijn terug betaling zien. Klantenservice krijg ik niet te pakken en op de site staat dat de klanteservice mij niet kan helpen en dat ik zelf mijn boeking moet opzoeken die niet gevonden word. Ik krijg hoofdpijn van deze situatie. Ik wil graag dat dit zo snel mogelijk word opgelost. Ik heb het geld nodig om een andere vlucht te boeken.

Als ik mijn geld terug heb gekregen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jabli