Klacht: Kan mijn abonnement op MacKeeper niet stopzetten

op 27 december 2017 over Cleverbridge in de categorie Software

Kan mijn abonnement op MacKeeper niet stopzetten.
Volgende scherm is niet voorhanden. Niet mogelijk mijn orders te beheren of mijn abonnement te annuleren.
E-mail naar Cleverbridge klantendienst na 2-weken nog niet beantwoord.

How do I cancel my subscription?

Cancelling your subscription is easy!

If you wish to cancel your subscription, please locate your order confirmation email in your inbox (check your spam or junk folder if you never received this email from us). You can also find your order using our easy purchase lookup tool. Then, please see the following sample confirmation email which highlights the link you should click to manage or cancel it:

SubCancel.jpg

Alternatively, you may follow these steps:

Refer to your order confirmation email from cleverbridge
Go to the section in the email titled “Subscription Cancellation” or “Manage Subscription”
In this section, click the “Cancel or Manage your subscription” link
Confirm that you want to cancel your subscription
Once you complete this step, you will automatically receive an email confirming the cancellation

Can’t find a subscription cancellation link?

While most software providers will include a subscription cancellation link in the order confirmation email, some do not. If you cannot locate the “Cancel or Manage your subscription link”, please visit your customer portal or “My Account” section of the software provider’s website to cancel your subscription.

If you wish to inquire about a refund or need further assistance, please contact cleverbridge Customer Support.

1) Toegang tot het bewuste scherm met annulatie abonnement
2) Eventueel contact met Cleverbridge klantendienst die me verder helpen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cleverbridge

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cleverbridge nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frans Paquay