Klacht: kan me niet inloggen op twoo

op 05 mei 2017 over twoo.com in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

kan me niet inloggen op twoo en dat vind ik vervelend

Gewenste Oplossing:

zodra ik me weer kan inloggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over twoo.com nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 08 mei 2017 om 11:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. Ik heb het nodige meteen voor je nagekeken en volgens onze gegevens staat je account actief. Verder zie ik dat je vandaag voor het laatst hebt ingelogd op je account. Daaruit concludeer ik dat het probleem inmiddels is verholpen.

Mocht je toch nog vragen en/of problemen hebben, aarzel dan aub niet ons te contacteren op info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door steve 63