Klacht: Kan informatie aan Norton over phishing niet chatten

op 15 juli 2015 over Norton in de categorie Software

Ik wilde aan Norton de volgende phishing-informatie chatten:

Het virus verwijderen met Norton doet dit programma automatisch.
Nu krijg ik Norton vermeldingen dat de chrome browser niet wordt beschermd en dat ik zelf iets moet installeren. Dat vertrouw ik niet.
Hoe kan ik jullie een foto van deze berichten toesturen ?

Maar van de 8 cijfers code kon ik er maar 6 intikken, dus mijn boodschap per chatten bleef ongelezen

Verder ben ik over Norton al vele jaren zeer tevreden !!!!!!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Norton in behandeling genomen

Bericht van Norton

5 jaren geleden - Uit uw bericht begrijp ik dat u problemen heeft met functies van uw Norton product. De gemakkelijkste manier om dit opgelost te krijgen is contact opnemen met onze Klanten Ondersteuning. U kunt ons van maandag t/m vrijdag bereiken van 9.00 tot 20.00 uur, op ons telefoonnummer: 020 5040 539. Ook kunt u met ons chatten op https://nl.norton.com/support/cs/contact_cs.jsp?pvid= Buiten onze kantooruren bieden wij Engelstalige chat en forum ondersteuning aan. Forum: htps://www.community.norton.com Chat: https://nl.norton.com/support/cs/contact_cs.jsp?pvid= Hartelijke groeten, namens Norton by Symantec.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Norton een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Norton

Heeft op 27 juli 2015 om 10:04 geantwoord

Contact met meneer gemaakt via telefoon en email, uitleg gegeven plus informatie hoe onze klanten ondersteuning te bereiken.
Meneer Benedictus was tevreden met de informatie verstrekt.

Alle klachten die gemeld zijn door BEN1942