Klacht: kan geen sateliet vinden

op 31 mei 2019 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Goede morgen
Afgelopen week heb ik een nieuwe canal digital decoder en duo kop gekocht deze geïnstalleerd
Ook nieuwe coaxkabel
Het lukt mij niet om een satelliet te vinden.
Ook niet gelukt om een monteur te vinden.

Als het naar tevredenheid is opgelost

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

1 jaar geleden - Geachte heer Elfers,Balen het niet lukt om de satelliet te vinden! Wist u dat wij een pagina hebben met uitleg hoe de schotel uit te richten? Dit kunt u vinden op de volgende website: https:www.canaldigitaal.nlblogschotel-uitrichten-tips Ik verneem graag van u of nu het volgen van deze stappen nog geen satelliet heeft gevonden. U geeft ook aan geen monteur te hebben kunnen vinden. Wij hebben op de volgende pagina een kaart waar u zelf een dealer kan uitzoeken die het dichtstbij zit. Zie link: https:www.canaldigitaal.nlverkooppunten Ik wil u veel succes wensen en mocht u nog vragen hebben dan verneem ik dit graag!Met vriendelijke groet,Paul Webcareteam Canal Digitaal

Bericht van Canaldigitaal

1 jaar geleden - Geachte heer Elfers,Ik heb niets meer van u vernomen. Ik verneem graag of alles opgelost is!Met vriendelijke groet,Paul Webcareteam Canal Digitaal

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 01 juli 2019 om 14:09 geantwoord

Geachte heer Elfers,

Omdat we inmiddels een maand verder zijn en geen reactie van u heb ontvangen sluit ik deze klacht.
Mocht u toch nog willen reageren dan kunt u op de klacht reageren. Als dit niet lukt kunt u uiteraard een nieuwe klacht aanmaken.
Ik hoop in ieder geval dat u weer met alle plezier kan kijken naar Canal Digitaal.

Paul
Webcareteam Canal Digitaal

Alle klachten die gemeld zijn door schepnet