Klacht: Kamer van 150 euro per nacht en zo vies

op 21 september 2017 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Toen we aankwamen moesten we dus wachten omdat het schoongemaakt moest worden toen was het al 15:00 mag om 14:00 inchecken oké 1 ste foutje kan gebeuren kom je boven is het nog behoorlijk vies erg stoffig en overal haar en vloeren vies rozenblaadjes nog bij het bed
Wij maar beneden klacht ingediend word tegen ons gezegd sorry we gaan er meteen wat aan doen we hebben aangegeven dat we het super erg vinden en dat we het liefst andere kamer willen tegen ons werd gezegd dat er maar 1 marrakesh kamer is en dat we geen andere kamer konden krijgen omdat het ook druk was wij zij toen uit het hotel gegaan weg van de ellende want we waren 10 jaar getrouwd lekker een keer samen en eens zonder kinderen
Kom je rond 20:00 terug kom je gewoon weer in de ellende weer een klacht ingediend komt iemand op de kamer we bespreken de klachten met hem hij komt terug met 1 doekje en een spray geen sopje niks hij doet eerst alleen het doucheputje met haar schoonmaken en dan me nachtkastje en het bed met 1 doekje zonder uit te spoelen sorry hoor maar als u dat normaal vind prima maar wij niet dus de rest hoefde hij niet te doen met dat doekje met haar ik walgde ervan dan kregen we de keus of om 14:00 uit checken of 25 euro ik zei sorry hoor ik vind dit niet normaal wij gaan als we eens weg gaan altijd naar van der valk betaal je wat meer maar meestal goed maar dit is te erg voor worden en heb dat de volgende dag weer aangegeven we werden afgescheept met 25 euro
Vind u dat wel normaal voor een kamer van 150 euro per nacht die zo vies is waar u 3 keer een klacht over krijgt en er bijna niks aan gedaan word?
Dat u zo met u klanten omgaat vind ik echt erg
Wij hebben nooit aangegeven dat we ons geld terug wilde het enige wat wij wilde was een luxe en schone kamer en een fijne avond samen meer niet
Jammer genoeg hebben we dat niet gehad u had die avond ook kunnen zeggen het spijt ons erg u krijgt een ander kamer of op een andere locatie of een waarde bon maar 25 euro handje contantje en weg wezen
Foto s gemaakt na de schoonmaak dan kunnen hun beoordelen of het schoon was een kamer van 150 euro per nacht
heel jammer dit groetjes fam van der Bas

Als ze toegeven dat ze fout zijn en dat ze dit echt niet konden maken en na 3 keer schoonmaken nog zo achterlaten in de kamer en dan zeggen u krijgt 25 euro en als ik aangeef dat ik dat niet normaal vind en dan niet zeggen we hebben het netjes opgelost Een tegoed bon is al goed of een nacht in een comfort kamer ook goed

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joycezoz