Klacht: Niet ontvangen, wel betaald

op 17 oktober 2018 over kamagra24.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Uw betaling is op onze bankrekening binnengekomen we zullen vandaag beginnen met het verwerken van uw bestelling. Normaliter duurt dit 1 tot 3 werkdagen (als er bepaalde producten niet meer op voorraad zijn).
Nadat de order is verstuurd krijgt u daarvan nog een aparte melding.

U kunt de status van uw bestelling altijd bekijken op myorderstatus.net.
Mocht u vragen hebben dan kunt u deze stellen aan bodybuilding.freshdesk.com

P.s. Hoewel we er de voorkeur aangeven dat u ons support ticket systeem gebruikt, kunt u ons nog steeds bellen 1 (716) 791-7992.
Als een medewerker met een andere klant bezig is kunt u een spraakbericht achterlaten met uw order ID en dan bellen we u binnen 4 – 24 uur terug met een update over uw bestelling.

Bedankt voor uw bestelling.
We zouden het leuk vinden als u hier vaker komt winkelen
Sales team van kamagra-24.com

——————————————————

Dear Rene Van Kemenade
This is a short update regarding your order from kamagra-24.com

Your payment reached our bank account and we started to pack your order today. Usually it takes from 1 to 3 business days (in case some products are out of stock right now).
After this you are going to get a separate notifications once order is sent to post.

You can always check your order status on myorderstatus.net.
If you have any question please address them on bodybuilding.freshdesk.com

P.S. While we prefer to use our support ticket system you can still call us 1 (716) 791-7992.
If agent is busy with another client please leave us voice message with your order ID and we will call you back within 4-24 hours with update regarding your order.

Thank you for shopping with us.
We are looking to turn you into our loyal customer.
Sales Team of kamagra-24.com

Als ik pillen ontvang

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over kamagra24.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over kamagra24.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rene van kemenade