Klacht: geen levering, totaal geen contact

op 23 maart 2017 over kamagra24.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Bestelling gedaan vorige week, niks ontvangen, hun systeem heeft mijn bestelling nog steeds op status inde wacht staan. op mail, sms, live chat en WhatsApp krijg ik totaal geen enkele reactie van ze. erg raar

graag alsnog levering of geld retour

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over kamagra24.nl

Reactie van de melder van de klacht ron_mtricht

2 jaren geleden - Inmiddels hebben ze (na mijn lastig vallen) hun live support uitgezet, stond dagen gewoon online, maar inmiddels is die uit gezet door ze, maar reageren ho maar, totaal niet. En leveren doen ze niet. Heb aangifte gedaan bij politie, het zal niet leiden tot geld terug of levering van mijn spullen, maar hoe meer mensen aangifte doen die gedupeerd zijn, hoe sneller ze gepakt zullen worden, en dat is me dan ook wel wat waard. Ik heb inmiddels gezien dat het op verschillende fora extreem veel gelijk soortige klachten zijn als ik heb. En dat al een aantal jaren. Ik ben naïef geweest niet vooraf te checken met wie ik van doen heb gehad. Site moet uit de lucht gehaald worden en de "zakenman" opgepakt. Kan me zo voorstellen dat er veel geld verdiend word zonder ook maar enige tegenprestatie te leveren.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over kamagra24.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht ron_mtricht

2 jaren geleden - een wonder, ondanks dat k geen enkele reactie kreeg, zijn website uit de lucht is gegaan nav mijn melding bij zijn hoster en de aangifte bij politie, heb ik vandaag mijn geld onaangekondigd retour gekregen. Niks geen omschrijving erbij, maar aan het rekeningnummer zag ik dat het van meneer de vos was, de eigenaar van deze site. Dus nog steeds geen woord van uitleg, maar wel geld terug. conflict met mij is dus opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door ron_mtricht