Klacht: Kaft beschadigd

op 12 juni 2016 over Albelli in de categorie Fotoservice

Voor onze ouders die as vrijdag 50 jaar getrouwd zijn, hebben wij met z’n allen een fotoboek laten maken om die kado te doen. Helaas bij het open maken van de verpakking blijkt de harde kaft gescheurd/beschadigd te zijn. Het boek is qua inhoud en kwaliteit echt enorm mooi geworden! Ik hoop dat jullie ons nog kunnen helpen. Wij willen het vrijdag as op het feest aan hun kado doen.mvg petra

Als er een mooie kaft omheen zit!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht pebec@live.nl

1 jaar geleden - Vanmorgen heb ik gebeld naar albelli. Een hele vriendelijke mevrouw vond het heel vervelend maar beloofde een nieuw album op te sturen. Super service dus! Nu hopen dat het album voor een vrijdag binnen is.. maar zo niet..dan geef ik mijn ouders de beschadigde..en zeg erbij dat ze snel een andere krijgen.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 14 juni 2016 om 14:19 geantwoord

Beste Petra,

Wat vervelend dat het fotoboek beschadigd bij u is aangekomen. Goed om te horen dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice en dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Bedankt voor uw complimenten!

Mochten wij u in de toekomst ergens mee van dienst kunnen zien, dan horen we het graag. U kunt ons bereiken via https://www.albelli.nl/help/neem-contact-op.

Albelli

Alle klachten die gemeld zijn door pebec@live.nl