Klacht: kadobonnen die niet werken

op 12 september 2016 over Toluna in de categorie Internet Games

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 maart 2016 heb ik een Mediamarkbon aangevraagd met een waarde van €10,=, deze na heel veel gezeur ontvangen zonder saldo erop. Geklaagd hierover (meer dan 10 keer zelfs) en tot op heden geen enkele reactie. Op 25 juli heb ik 2 Saturnbonnen besteld met een waarde van €20,= Tot en en met nu tot nog niets ontvangen. Je kan klagen bij dit bedrijf tot je een ons weegt. Maar niemand reageert. En je saldo ben je ijskoud kwijt. Ik ben boos op Toluna, omdat zij niet luistert. en niet betaalt.

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik willen dat dit bedrijf eens waar maakt wat het beloofd. Dus werkende bonnen met een saldo erop.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toluna

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toluna nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Judith Oosterlee