Klacht: Kaasplankje

op 06 oktober 2017 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Geachte mevrouw/meneer,

Op donderdag 5 oktober 2017 ben ik met 2 vriendinnen in het restaurant Heerlen geweest om gezellig te gaan borrelen.
We bestelden olijven met fetakaas, een schaaltje Hollandse snacks en een kaasplankje.
Bij de olijven zaten geen prikkers en bij het kaasplankje lag geen mes.
Mijn klacht gaat niet eens zozeer daarover, hoewel ook dat niet goed te praten is, maar eerder over het kaasplankje.
Met alle respect maar wat was dat een aanfluiting!
4 piepkleine stukjes kaas.
1 sneetje brood, diagonaal doorgesneden.
2 dessertlepeltjes met op 1 lepeltje wat honing en op het andere lepeltje iets onbekends.
Er lagen welgeteld 3 druifjes en er was 1 plastic cupje stroop bijgeleverd.
Hoe kunnen jullie dit in hemelsnaam jullie klanten voorzetten en dat ook nog eens voor de prijs van 7,75 euro?
Ik heb al bij meerdere gelegenheden een kaasplankje besteld en deze waren qua prijs/ qualiteit verhouding uitstekend.
Mijn vriendinnen en ik zaten nog te gezellig te praten toen een serveerster zomaar ineens het kaasplankje wilde gaan opruimen terwijl er nog kaas op lag.
Ze excuseerde zich weliswaar en vertelde dat ze niet gezien had dat er nog kaas op lag. Kunt u nagaan hoe klein de stukjes waren als uw eigen personeel deze nog niet eens heeft zien liggen!
Ik zal een foto laten zien van een kaasplankje geserveerd bij van der Valk in Urmond en dan laat ik u ook een foto zien van hetgeen wij in Heerlen voorgeschoteld kregen.
We hadden daar weliswaar al van gegeten maar u kun toch zien hoe het uitzag en hopelijk kunt u zich dan voorstellen dat wij hier totaal niet over te spreken waren.

Mevr. L. Kluijt

Ik hoop gewoon dat jullie hier iets mee doen want dit is voor een restaurant echt onacceptabel!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Kluijt