Klacht: Kaas-surimi bij JUMBO als Franse delicatessenkaas

op 30 juni 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Beste..
Bij Jumbo voorgesneden kaas gekocht, Franse delicatessen, Franse Emmentaler. Het zag wel redelijk uit. Totdat wij halverwege het pakje een klein productiefoutje in de gaten kregen. Letterlijk. De vulling van de zgn gaatjes zat er nog erin. Uitgesneden (lees: uitgestanst), schuin zelfs. maar niet eruit gedrukt. Zie foto\’s. De woorden \”delicatessen\” en \”Franse Emmentaler\” impliceren dat het hier om een soort kaas dat de natuurlijke rijping ondergaat. De prijs is ook navenant hoger dan bij een alledaags product.
Dus…?
Het spijt me, maar dit is toch niets anders dan een ordinaire oplichting?

Ik wil graag dat deze oplichting stopt. Ik wil ook graag dat Jumbo publiekelijk zijn verontschuldigingen biedt aan iedereen die zich door deze oneerlijke aanpak heeft laten bedonderen. Ik vraag mij af wat er nog meer niet deugt in de producten van Jumbo. Mijn vertrouwen is weg.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MJvH