Klacht: Kaas bedorven

op 15 juni 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb kaas gekocht ik wilden het pakken lijkt het verschimmeld .IK koop altijd dit product bij u en heb dit nog nooit meegemaakt ik voeg foto toe zodat u het kunt zien.
vr groeten ,
Janneke albers.

Gewenste Oplossing:

Graag een Vergoeding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 15 juni 2018 om 16:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Willem 1950