Klacht: kaartjes niet geleverd

op 05 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb verleden week woensdag kaartjes voor madonna gekocht bij ticketloket .
overmorgen 7 juli is het concert ,ondanks herhaaldelijk vragen of mijn kaartjes verstuurd zijn(betaal voor aangetekend verzenden)krijg ik geen reactie, niet per telefoon of mail

Gewenste Oplossing:

e tickets per mail verzenden en kosten voor aangetekende zending terugstorten. en site uit de lucht halen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 17:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ticketloket.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door bob van aalen