Klacht: Kaartjes Guus Meeuwis niet geleverd en tot op heden geen geld retour

op 18 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in november 2011 4 kaarten besteld voor Guus Meeuwis. Ik hen meerdere malen contact proberen te zoeken, want ik wilde de kaarten hebben. Ik kreeg steeds een standaard antwoord en vervolgens de mail dat de kaarten niet beschikbaar waren (waar ik dus al bang voor was). Ik kon mijn geld terugkrijgen. Dat is inmiddels ruim een maand geleden en ik heb nog geen cent gezien….

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik mijn geld terug zou krijgen (met de rente die ze 8 maanden getrokken hebben van mijn geld)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 16:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Linniedepooh