Klacht: Kaartjes bleken niet geldig

op 15 juli 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Bij aankomst in de Heineken Music Hall bleken mijn kaartjes niet geldig. Van Tickettribune moet ik een bewijs leveren dat mijn kaartje geweigerd is, maar HMH doet daar niet aan. Slimme manier om van je klagende klant af te komen, maar ik ga daar niet mee akkoord. Ben nu aan het beramen over verdere stappen en wil iedereen waarschuwen voor dit bedrijf.

Als ik de voor niets gemaakte kosten (ticket, reis- en parkeerkosten) door Tickettribune teruggestort krijg op mijn rekening.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 15 juli 2016 om 10:44 geantwoord

Geachte lezers, graag willen wij benadrukken dat de desbetreffende persoon niet eens een order heeft geplaatst en zich hier schuldig maakt aan smaad. 10 punten voor orginaliteit! Wij hopen dat u in het vervolg een betere tijdsbesteding zult vinden, mocht dat niet het geval zijn wensen wij u veel succes met uw nutteloze tijdsbesteding.

Heeft op 15 juli 2016 om 11:58 geantwoord

Wat een onzin om snel van online klachten af te komen..

Alle klachten die gemeld zijn door Andreas1992