Klacht: Kaartjes annuleren

op 24 februari 2018 over Tickets4U in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had kaarten besteld bij Tickets4U maar nog niet betaald, want ik zag op een andere site dat de kaarten een stuk goedkoper waren. Nu krijg ik steeds mails met het verzoek om te betalen. Ik heb gevraagd om de kaarten te annuleren. Dit kunnen zij niet maar moet ik zelf doen. Dat kan ik nog begrijpen maar het lukt niet. Als ik inlog moet ik naar: order gaan, maar dat staat nergens. Dus annuleren lukt niet en zij kunnen mij, volgens hun zeggen niet helpen. Heel vervelend want ik wil de kaarten niet en zal ze zeker niet gaan betalen!

Gewenste Oplossing:

Wanneer de kaarten geannuleerd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tickets4U

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tickets4U nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door W.Knapen