Klacht: Kaartje van geef je mening over zeeman

op 04 augustus 2017 over Zeeman in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij zeemanwinkel in mijn buurt waar ik woon een kaartje gekregen om mijn mening te geven over de zeeman via internet. Dat heb ik gedaan. Alleen vragen ze mij een gsmnummer dat van Nederland is terwijl ik in Belgie woon. Dit kaartje heb ik ook in een zeemanwinkel in belgie gekregen.
Dus vraag ik mij af wat er aan de hand is?
Mogen klanten die woonachtig zijn in Belgie niet deelnemen eraan? Dit is niet eerlijk dat ze alleen dit mogelijk maken voor klanten die in Nederland wonen.
Hopend op een oplossing en bedankt voor uw begrip.
Vriendelijke groeten,
Zohra Choudar

Gewenste Oplossing:

Klanten in Belgie ook de eerlijke kans geven om deel te nemen aan allerlei acties van zeemanwinkel. En dit niet alleen voor Nederland bestemd is. Anders is dat oplichting en verlies je het vertrouwen van de klanten in Belgie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zeeman

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zeeman nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BookgirlZ