Klacht: kaarten worden niet geleverd

op 28 mei 2017 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

op 24 sept. 2016 heb ik via Tickettribune 5 kaarten besteld en betaald voor Theo Maassen op 30 mei 2017 in het Parktheater Eindhoven. Deze kaarten wilden we onze kinderen cadeau doen met sinterklaas incl. een etentje vooraf. Alles is gereserveerd, dus ook het restaurant. Maar tot op heden nog geen kaarten. Afgelopen week heb ik gemaild en krijg de volgende reactie: “Direct na de plaatsing van uw bestelling hebben we uw kaarten bij een van onze leveranciers besteld. Helaas is er grote vertraging opgetreden in de levering van de door u bestelde kaarten. Hiervoor onze welgemeende excuses, wij stellen uw geduld zeer op prijs.
Aangezien we al voorbij de termijn van een week voor aanvang zijn, willen wij u erop attenderen dat de mogelijkheid bestaat dat de kaarten niet meer op tijd geleverd zullen worden. Op dit moment doen wij ons uiterste best om via verschillende kanalen de juiste kaarten voor u te bemachtigen, om de levering van uw kaarten te versnellen.
Het is toch te gek voor woorden dat wanneer je 8 maanden van te voren besteld en betaald je nu nog niets binnen hebt en nog geen zekerheid hebt of je a.s. dinsdag kunt gaan. Alle gezinsleden hebben hun drukke planning hierop aangepast en ik zie al wel gebeuren dat we geen kaarten meer krijgen voor Theo Maassen. Voor mij was dit de eerste maar meteen ook de laatste keer dat ik via Tickettribune ga bestellen.

Als ik mijn kaarten direct toegestuurd krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Ticket tribune

1 maand geleden - Beste mevrouw Barten, Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor deze vervelende situatie, echter hebben wij zoals al eerder vermeld de kaarten niet op tijd kunnen leveren. Daarom hebben wij op 30 mei het aankoopbedrag van uw order geretourneerd naar de rekening van herkomst. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door Antonet Barten