Klacht: Kaarten via OAD Vrienden Van Amstel LIVE

op 24 oktober 2013 over OAD bus in de categorie Busreizen

Iedere jaar gaan wij met een groep enthousiaste mensen naar de Vrienden van Amstel Live. Ook voor aankomende editie zijn er weer 48 kaarten besteld, incl bus via OAD. Een paar maanden geleden hebben wij OAD de helft moeten aanbetalen. Het gaat om een bedrag van €2250,-.

Nu hebben wij bericht gehad van de Vriende van Amstel, dat OAD niet aan de betalingsverplichting (vanwege failisement) kan voldoen en dus de reservering komt te vervallen. Wel kunnen we nu alsnog nieuwe kaarten bestellen.

OAD, die een doorstart maken met de vervoerstak, kunnen wel tegen een gereduceerd tarief een bus regelen…

Onze aanbetaling van € 2220,- zijn wij echter kwijt!

Wij willen graag ons geld terug, of in ieder geval een tegemoetkoming in de kosten. Gratis vervoer zou ook nog een optie kunnen zijn, als we besluiten nieuwe kaarten te kopen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OAD bus

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OAD bus nog niet in behandeling is genomen.

OAD bus

Heeft op 24 februari 2014 om 11:20 geantwoord

Dit betreft een klacht van het in september 2013 failliet gegane bedrijf Oad Reizen BV. Eventuele klachten die hiervan nog openstaan kunnen desgewenst nog voorgelegd worden aan de curator (Daniëls en Huijsmans). Oad Bus BV kan deze klachten niet beantwoorden of in behandeling nemen omdat wij een nieuwe organisatie zijn.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door OAD bus in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat OAD bus een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door viveen