Klacht: Kaarten nog steeds niet binnen

op 29 april 2017 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Wij hebben begin dit jaar kaarten besteld bij ticket tribune voor het concert van depeche mode op 7 mei
We hebben 2 weken geleden een mail gehad van deze firma dat ze niet konden garanderen of onze kaarten op tijd zouden zijn . Maar ze hadden wel andere plaatsen .
Hele slechte plaatsen en dat wil ik niet dus ik besloot te wachten. Op hun laatste levering .
Er werd in die mail ook gezegd dat als de kaarten een week voor aanvang niet binnen zouden zijn het aankoopbedrag terug zou worden gestort.
Nu kreeg ik gisteren een mail dat de kaarten nog steeds niet binnen zijn en dat we tot uiterlijk 3 uur voor het concert nog kaarten kunnen krijgen .
Ik heb gemaild dat ik wil weten waar ik aan toe ben Rn niet tot 3 uur voor die tijd belachelijk .
Ik heb vaker kaarten besteld maar dit nog nooit meegemaakt .
Ze zeggen dat ze af en toe niet kunnen leveren maar wat ik hier lees is dat niet af en toe.
Ik hoop natuurlijk dat het nog goed komt maar ik heb er een hard hoofd in . Het is wel een teleurstelling want ik had het iemand beloofd om te gaan als uitje

Als ik kaarten heb

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

Bericht van Ticket tribune

6 maanden geleden - Beste mevrouw Morsink, Wij begrijpen dat dit een vervelende situatie is, echter hebben wij alternatieve kaarten aangeboden omdat wij begrijpen dat mensen zekerheid willen over de kaarten. Wij zijn blij dat u toch hiermee akkoord bent gegaan, wij hebben de alternatieve kaarten naar u toegestuurd via de e-mail.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 02 november 2017 om 15:59 geantwoord

Beste mevrouw Morsink,

Bij deze ronden we graag uw klacht af aangezien we zien dat deze nog steeds openstaand is.

U heeft gelukkig tijdig van ons tickets ontvangen voor het concert van Depeche Mode. Dit waren alternatieve tickets die wij u hebben aangeboden en u accepteerde.

Hopelijk heeft u genoten van het concert.

Het team van TicketTribune

Alle klachten die gemeld zijn door Geof2008