Klacht: Kaarten nog niet ontvangen ( order 00103953)

op 18 mei 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/ mevrouw,

Meer dan 2 weken geleden heb ik twee kaarten gekocht via jullie website voor “kadim al saher concert” op 22 Mei aanstaande. Tot op heden heb ik mijn kaarten niet ontvangen. Ik heb alleen een bevestiging mail gekregen met de bovenstaande ordernummer waarin staat dat ik mijn kaarten later per mail of per post zou ontvangen.

Graag ontvang ik mijn kaarten zo snel mogelijk per mail.

Met vriendelijke groet,
Soura Hammadi

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn kaarten heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 30 mei 2016 om 13:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Hammadi,

De refund van uw order is inmiddels doorgezet.
Het bedrag moet binnen 7 werkdagen terug te vinden zijn op uw rekening.
Het bedrag van € 313.00 wordt teruggestort op de rekening van betaling, in uw geval gaat dit om uw bankrekening.
Mocht u dit binnen 7 werkdagen niet hebben ontvangen, horen wij het graag.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Het team van TicketTribune

Alle klachten die gemeld zijn door Soura