Klacht: Kaarten nog niet geleverd

op 16 oktober 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb een week 3 geleden 2 kaarten voor Awakenings besteld bij Tickettribune voor woensdag aanstaande. Gezien de honderden klachten over dit K-bedrijf heb ik er weinig vertrouwen meer in dat de levering nog plaatsvindt. En wat heb ik er aan als ze 3 uur voor aanvang van het feest melden of de levering wel/niet doorgaat, . Nou.. laat dan maar zitten, die mogen ze in hun kanaal stoppen. Ik wil mijn geld terug.

Echt een debiel bedrijf, je gaat toch geen kaarten verkopen/aanbieden als je ze niet hebt. En logisch dat ze alleen per mail te bereiken zijn. Al die honderden boze mensen willen ze niet aan de telefoon. Waarschijnlijk balanceren ze net op de rand van de wetgeving. Op hun website maken ze overigens geen melding van hun debielen bestel procedure.

Kortom: ik wil me flappen terug!

Geld terug

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 18 oktober 2016 om 12:55 geantwoord

We vinden de bovenstaande bericht onterecht.

We houden de klant vanaf het begin op de hoogte en zijne berichten worden ook bijna meteen beantwoord. We doen ons best om de kaarten toe te sturen, misschien nog vandaag. We begrijpen volledig dat het niet gewenst is om de kaarten last minute te moeten ontvangen.

Zoals al eerder vermeld het annuleren van dit order is niet mogelijk.

Alle klachten die gemeld zijn door OlavDiemen