Klacht: Kaarten niet gekregen

op 14 oktober 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

6 weken van tevoren kaarten voor jandino besteld, paar dagen van tevoren gehoord dat we de kaarten waarschijnlijk niet krijgen, maar dit pas horen voor 14:00 op de dag zelf. Inmiddels is het al 1,5 uur na die 14:00, alweer gemaild, maar nog steeds niks gehoord. Uiterst onprofessioneel. Was een cadeau voor iemand, nou leg dat maar eens uit…

Als ik de kaartjes krijg of zsm, liefst binnen 3 dagen geld terug.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 18 oktober 2016 om 12:52 geantwoord

Helaas was het inderdaad niet mogelijk om de bestelde kaarten te leveren. De order was last minute geplaatst en het is ons niet gelukt om de kaarten op tijd te bemachtigen.We hebben het order geannuleerd en het geld wordt terug gestort. Alles werd naar de klant per email bevestigd.

Nogmaals onze uiterste excuses voor het ongemak!

Alle klachten die gemeld zijn door GebruikerAB