Klacht: kaarten MISSCHIEN pas 3 uren voordien beschikbaar

op 16 juni 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Ik krijg net een e-mail dat de kaarten voor Coldplay op 24/6 tot uiterlijk 3 uur voor aanvang van de voorstelling geleverd kunnen worden, of misschien zelfs niet. Ik dien uit België te komen en heb al een hotel gereserveerd. Schandalig gewoon! Dit accepteer ik niet.

Mijn kaarten verkrijg voor de toegewezen plaatsen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 20 juni 2016 om 08:39 geantwoord

Geachte heer of mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.
Uiteraard zijn ook wij niet blij met deze situatie. Wij doen er dan ook alles aan om dit zo snel
mogelijk op te lossen. Dit is niet de werkwijze welke TicketTribune normaal gesproken hanteert en het is dan ook onze hoogste prioriteit om dit netjes in orde te maken.

TicketTribune werkt met een aantal hoofdleveranciers en heeft een leveringspercentage van 98%. Wij versturen meer dan 1000 kaarten per week en slechts in een enkel geval treed er een vertraging van de levering op. Op dit moment zetten wij ons in om de vertraging van de reguliere leverancier op te lossen en zoeken wij contact met andere leveranciers om het verzendingsproces voor u te versnellen. Helaas is dat, op dit moment, nog zonder resultaat.

Zodra wij hierover positief bericht kunnen melden, wordt u hierover ingelicht per email. Wij raden u dan ook aan om uw email in de gaten te houden. Graag bieden wij onze excuses aan voor het ongemak en danken u voor uw geduld.

Heeft op 24 juni 2016 om 11:01 geantwoord

Nog steeds geen tickets en ook geen feedback op mijn e-mails

Alle klachten die gemeld zijn door driesjaspers