Klacht: Kaarten Marco Borsato (02-03-2016)

op 01 maart 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb gisteren kaarten besteld via TicketTribune maar tot op heden geen kaarten ontvangen. De tickets zijn wel al betaald.

Als ik me tickets OPTIJD ontvangen heb!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 30 mei 2016 om 13:45 geantwoord

Beste heer/mevrouw Ernster,

Tot onze grote spijt kregen wij de kaarten voor het bovenstaande order niet meer geleverd van onze leverancier. We hebben al onze leveranciers geraadpleegd om vervangende kaarten voor u te kunnen vinden. Helaas is dit ons niet gelukt. Hierdoor waren wij genoodzaakt uw order te annuleren.

We hebben het volledige aankoopbedrag gerestituteerd naar de rekening waarmee betaald is.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Het team van TicketTribune

Alle klachten die gemeld zijn door Roydacosta
x