Klacht: Kaarten Marco Borsato (02-03-2016)

op 01 maart 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gisteren kaarten besteld via TicketTribune maar tot op heden geen kaarten ontvangen. De tickets zijn wel al betaald.

Gewenste Oplossing:

Als ik me tickets OPTIJD ontvangen heb!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 30 mei 2016 om 13:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Ernster,

Tot onze grote spijt kregen wij de kaarten voor het bovenstaande order niet meer geleverd van onze leverancier. We hebben al onze leveranciers geraadpleegd om vervangende kaarten voor u te kunnen vinden. Helaas is dit ons niet gelukt. Hierdoor waren wij genoodzaakt uw order te annuleren.

We hebben het volledige aankoopbedrag gerestituteerd naar de rekening waarmee betaald is.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Het team van TicketTribune

Alle klachten die gemeld zijn door Roydacosta
x