Klacht: kaarten jeff dunham

op 08 april 2013 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

ik heb kaarten gekocht voor jeff dunham voor mijn zoon die is autistisch ik heb er 193 euro betaald voor 2 kaarten 1e rang nu heb ik kaarten voor block 108 binnen die kosten maar 40.70 per kaart de jongen heeft de kaarten van zijn wajong zelf betaald heb hem beloofd dat we als we zouden gaan in de zaal zouden zitten ik voel mij echt beroerd door deze beroving zo voelt dat echt voor ons ik dacht echt dat ik op een officieele site de kaarten bestelde dit is een enorm bedrag voor hem en ik ben helaas niet in staat om er zelf geld bij te leggen baal enorm dat ik dit gedaan heb

wij zijn tevreden als we de kaarten zouden krijgen waar we voor betaald hebben 1e rang dus

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 08 mei 2013 om 13:11 geantwoord

Klant heeft de juiste kaarten opgestuurd gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1958vonnie