Klacht: Kaarten guus meeuwis

op 19 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kaarten in nov. 2011 besteld, 2 weken van te voren dagelijks gemaild naar ticketloket. Netjes elke keer een reactie terug dat de kaarten onderweg zouden zijn. Dag van te voren kregen we een mail dat de kaarten niet leverbaar,waren. Wederom dagelijks gemaild netjes elke keer een standaard mail terug ; u mail is ontvangen en word in behandeling genomen hier gaan 2/3 dagen overheen. Ik heb netjes gemaild, boze mails. Maar nog steeds geen €368,- terug gezien!

Gewenste Oplossing:

geld terug, bedrijf word opgeheven!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 16:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ticketloket.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Anti-ticketloket