Klacht: Kaarten gekocht via onlineticketshop zijn geen garantie dat je er mee binnenkomt

op 04 september 2016 over Onlineticketshop in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juli hadden we 2 kaartjes gekocht via internet voor Empeiria in Paleis Soestdijk op 3-9-2016. We zochten via de officiele site en werden via via doorgelinkt naar Onlineticketshop. Alles leek ok, betaald, bevestigd en tickets ontvangen. Echter aan de ingang van het evenement werden we tegengehouden. Na een half uur praten en overleggen zijn we uiteindelijk binnengekomen, maar niet op de stoelen zoals gereserveerd, maar op een paar “onverkoopbare” plekken achter een obstakel.

Gewenste Oplossing:

Als de helft van de entreekosten worden terugbetaald, vanwege het ongemak en andere zitplaatsen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onlineticketshop

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onlineticketshop nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onlineticketshop in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onlineticketshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onlineticketshop

Heeft op 28 september 2016 om 10:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben uw ordernummer opgezocht in onze administratie.
Onze excuses voor het ongemak, ter compensatie hebben wij een deel van uw aankoopbedrag aan u terugbetaald. Op 14 september j.l. hebben wij dit gedaan, het kan maximaal 2 tot 4 weken in beslag nemen voor het geld op uw rekening staat.

Ondanks de situatie, hopen wij dat u wel genoten heeft van Ludovico Einaudi!
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Suzanne

Onlineticketshop

Heeft op 28 september 2016 om 11:25 geantwoord

Beste mevrouw/mijnheer, De kaarten waren 150 euro, ik heb gevraagd om een refund van de helft/75 euro voor het ongemak en het feit dat we andere plaatsen hebben gekregen dan besteld. Ik heb 28 euro van u ontvangen. Dus nee, ik ben niet tevreden met de oplossing. Ik maak er verder geen werk meer van, maar zal in de toekomst geen tickets meer bij u bestellen. Met vriendelijke groet, mevr Vlug

Alle klachten die gemeld zijn door Gvlug