Klacht: Kaarten Flying dutch 4 juni Amsterdam

op 30 mei 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Voor Aanstaande zaterdag heb k 2 kaarten bestelt voor de Flying dutch in Amsterdam,
Tot 1 week voor aanvang zou k mijn kaarten krijgen alleen nu krijg ik opeens een mail dat ze vertraging hebben?? Vertraging heb ze rond 5 maart bestelt en al een paar mails gestuurd of het goed ging komen en kreeg als reactie ja mevrouw komt helemaal goed. Tot op heden nog niks ontvangen.
Nu wil k graag per direct mijn tickets en anders geld retour zo dat k misschien nog ergens anders tickets kan kopen.

Owja ik ga niet akkoord met u kun tot drie uur voor aanvang de tickets nog binnen krijgen.

Als k per direct mijn tickets krijg of het geld terug

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 30 mei 2016 om 13:29 geantwoord

Beste heer Krol,

Bedankt voor uw bericht.

Uiteraard zijn ook wij niet blij met deze situatie. Wij doen er dan ook alles aan om dit zo snel

mogelijk op te lossen. Dit is niet de werkwijze welke TicketTribune normaal gesproken hanteert en het is dan ook onze hoogste prioriteit om dit netjes in orde te maken.

TicketTribune werkt met een aantal hoofdleveranciers en heeft een leveringspercentage van 98%. Wij versturen meer dan 1000 kaarten per week en slechts in een enkel geval treed er een vertraging van de levering op. Op dit moment zetten wij ons in om de vertraging van de reguliere leverancier op te lossen en zoeken wij contact met andere leveranciers om het verzendingsproces voor u te versnellen. Helaas is dat, op dit moment, nog zonder resultaat.

TicketTribune streeft er altijd naar om de kaarten uiterlijk een week vóór aanvang aan alle klanten te versturen. Echter hebben wij, zoals aangegeven in de algemene voorwaarden tot de dag van aanvang om de kaarten te leveren; Artikel 6. Levering tickets 1. TicketTribune spant zich in de tickets tot uiterlijk de aanvang van het evenement aan koper te verstrekken. U kunt dit hier nalezen: http://tickettribune.nl/page/algemene-voorwaarden. Indien nodig zullen wij ons tot uiterlijk 3 uur voor aanvang in blijven zetten om dit netjes op te lossen. Wij doen er daarentegen uiteraard alles aan om dit te voorkomen en uw kaarten ruim op van te voren naar u toe te kunnen sturen.

Het is echter, zoals aangegeven in onze algemene voorwaarden, niet mogelijk om betaalde orders te annuleren. De koop en verkoop van concertkaarten valt onder de uitzonderingsbepaling als opgenomen in artikel 7:46i lid 3BW, die ziet op vrijetijdsproducten.

Ten aanzien van deze producten is bepaald dat ze niet geretourneerd kunnen worden.

Je kunt dit nalezen op de website van de Consumenten Autoriteit.

Na ontvangst van uw betaling worden orders direct besteld bij onze leveranciers. Wij maken dus direct kosten voor uw order (arbeid, levering, administratie etc.). Hierdoor kunnen wij hier geen uitzondering op maken.

Zodra wij hierover positief bericht kunnen melden, wordt u hierover ingelicht per email. Wij raden u dan ook aan om uw email in de gaten te houden. Graag bieden wij onze excuses aan voor het ongemak en danken u voor uw geduld.

Het team van TicketTribune

Reactie van de melder van de klacht Aukje Krol

9 maanden geleden - Opgelost? Nee want krijg elke keer de zelfde mail. Ik heb geen kaarten dus dan heeft u ook geen kosten gemaakt? Drie uur voor aanvang?? Ga k niet mee akkoord.. U bent gewoon een oplichter meer kan ik er niet van maken.

Alle klachten die gemeld zijn door Aukje Krol