Klacht: Kaarten concert j fogerty

op 04 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 juni 4kaarten voor het concert besteld van j fogerty in ziggodome op 13 juli,
Heb gelijk betaald, nog geen kaarten ontvangen. Gemaild, gebeld, geen contact.
Naar Franeker gegaan, waar ticketloket is gevestigd, maar de eigenaar van het pand verhuurt deze ruimte en weet het zgn ook niet. Ik heb er geen goed gevoel bij de tickets ooit nog te ontvangen. Heb me er zo op verheugd en ook nog eens 240€ kwijt, kan wel huilen.

Gewenste Oplossing:

Dat ik zsm mijn kaartjes in de brievenbus vind.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 04 juli 2012 om 23:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is er contact geweest met de klant om de klacht op te lossen

Alle klachten die gemeld zijn door Grewi