Klacht: Kaarten coldplay niet ontvangen

op 21 juni 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb ind 2015 kaarten voor coldplay a.s vrijdag gekocht. Net als velen anderen hebben wij n mail ontvangen dat de leverancier vertraging heeft. Kans bestaat dat ik 3uur voor aanvang concert de kaartjes ontvang, zo niet dan gaat t feest niet door voor ons. Bij t indienen van n klacht krijg ik netjes n mail waar ze verwijzen naar de algemene voorwaarden en consumentenrecht. Maar intussen de afspraken zelf niet nakomen!

Gewenste Oplossing:

Als ik de kaartjes heb ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Bush

9 maanden geleden - Tot op heden geen reactie, sterker nog mn klacht is niet eens in behandeling genomen door ticket tribune. Vanavond concert en wij hebben geen kaartjes mogen ontvangen nog. Heb er geen goed woord voor over! Ticket-tribune zeer slechte service, oplichting, houden mensen aan t lijntje door ze valse hoop te geven dat ze 3 uur van tevoren de kaartjes kunnen ontvangen. Wat n bull'shit. De vraag is wat ze met al het geinde geld doen al die maanden dat ze het onder zich hebben. Ik zal dan ook iedereen adviseren en bekend mkn om GEEN kaarten bij de oplichters Ticket Tribune aan te schaffen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 24 juni 2016 om 09:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op dit moment hebben wij onze reguliere leverancier een deadline gesteld, als hij voor deze deadline niet heeft geleverd zijn wij genoodzaakt uw order te annuleren en ontvangt u het volledige aankoopbedrag van ons terug. In de tussen tijd zoeken wij contact met andere leverancier om u alsnog uw kaarten toe te kunnen sturen.

Reactie van de melder van de klacht Bush

9 maanden geleden - Hahahahah wat n grap!!! Hoe durven jullie op de dag van het concert te laten weten dat de order wordt geannuleerd als de leverancier niet levert voor x tijd. Deze praktijken zijn bij jullie reeds jaren bekend. Jullie blijven deze constructie van leveren handhaven, wetende dat er heel veel mensen dupe van jullie sjoemele praktijken. Dit noem ik geen oplossing, want dit is de mensen op n verkeerd spoor zetten en aan t lijntje houden. Dit terwijl jullie al weten dat jullie de kaartjes niet kunnen leveren. Eigenlijk hebben jullie de kaartjes waar ik al de hoofdprijs voor had betaald doorverkocht aan anderen die er meer voor wilden betalen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bush