Klacht: Kaarten Cold Play worden niet geleverd

op 22 juni 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Woonachtig in Sneek en dan zoals vele andere personen op je tickets moeten wachten “als ze binnenkomen” 3 uur voor aanvang….
Uiteraard wederom mail gestuurd dat dit uiteraard niet de bedoeling kan zijn, krijg zojuist onderstaande mail terug:

Uiteraard zijn ook wij niet blij met deze situatie. Wij doen er dan ook alles aan om dit zo snel
mogelijk op te lossen. Dit is niet de werkwijze welke TicketTribune normaal gesproken hanteert en het is dan ook onze hoogste prioriteit om dit netjes in orde te maken.

TicketTribune werkt met een aantal hoofdleveranciers en heeft een leveringspercentage van 98%. Wij versturen meer dan 1000 kaarten per week en slechts in een enkel geval treed er een vertraging van de levering op. Op dit moment zetten wij ons in om de vertraging van de reguliere leverancier op te lossen en zoeken wij contact met andere leveranciers om het verzendingsproces voor u te versnellen. Helaas is dat, op dit moment, nog zonder resultaat.

TicketTribune streeft er altijd naar om de kaarten uiterlijk een week vóór aanvang aan alle klanten te versturen. Echter hebben wij, zoals aangegeven in de algemene voorwaarden tot de dag van aanvang om de kaarten te leveren; Artikel 6. Levering tickets 1. TicketTribune spant zich in de tickets tot uiterlijk de aanvang van het evenement aan koper te verstrekken. U kunt dit hier nalezen: http://tickettribune.nl/page/algemene-voorwaarden. Indien nodig zullen wij ons tot uiterlijk 3 uur voor aanvang in blijven zetten om dit netjes op te lossen. Wij doen er daarentegen uiteraard alles aan om dit te voorkomen en uw kaarten ruim op van te voren naar u toe te kunnen sturen.

Het is echter, zoals aangegeven in onze algemene voorwaarden, niet mogelijk om betaalde orders te annuleren. De koop en verkoop van concertkaarten valt onder de uitzonderingsbepaling als opgenomen in artikel 7:46i lid 3BW, die ziet op vrijetijdsproducten.
Ten aanzien van deze producten is bepaald dat ze niet geretourneerd kunnen worden.
Je kunt dit nalezen op de website van de Consumenten Autoriteit.

Na ontvangst van uw betaling worden orders direct besteld bij onze leveranciers. Wij maken dus direct kosten voor uw order (arbeid, levering, administratie etc.). Hierdoor kunnen wij hier geen uitzondering op maken.

WHAT A BULLSHIT….
Kortom hopelijk krijgen alle gedupeerde die niet 3 uur van te voren gaan zitten het geld terug..
Ik heb 4 kaarten gekocht incl. admin kosten twv € 491.- ….

Eén TIP koop NOOIT je kaarten via dit bedrijf echt schaamteloos.

Ik ben tevreden als ik vandaag voor 18:00uur een email krijg met mijn 4 betaalde Coldplay Tickets voor 23 juni aanstaande bijgesloten - staanplaatsen.
OF
Ik ben tevreden als ik het gehele aankoopbedrag van de tickets weer teruggestort krijg.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 24 juni 2016 om 09:05 geantwoord

Wij hebben gisteren van onze leverancier om 15.30 nog groot aantal kaarten ontvangen, helaas zaten uw kaarten hier niet bij. Wij zijn hier natuurlijk ook niet blij mee en vinden het heel erg dat wij u hiermee moeten teleurstellen. Inmiddels is uw order geannuleerd en het aankoopbedrag wordt vandaag aan u teruggestort.

Alle klachten die gemeld zijn door TSB