Klacht: Kaarten Awakenings besteld, niet geleverd, nog geen geld terug

op 17 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Begin juni hbe ik 2 kaarten besteld voor awakenings festival. Een week voor het festival, 22 juni, ontvangen we een email dat de kaarten niet geleverd kunnen worden en het totaal betaalde bedrag, € 158,75, meteen terug zullen ontvangen. Tot op heden hebben we dit nog niet ontvangen.

Het betaalde bedrag zsm terug ontvangen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht mark1607

5 jaren geleden - Helaas alleen nog maar een bevestiging ontvangen van ticketloket dat de aanvraag is onvangen, maar ik heb nog geen cent terug gezien van deze oplichters. Wel een mail ontvangen dat ze door een storing hun mailtjes zijn kwijtgeraakt... Of ik mijn vraag nog een keer wil sturen.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 17:49 geantwoord

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Reactie van de melder van de klacht mark1607

5 jaren geleden - De klacht is niet verholpen, ondanks dat Ticketloket.nl wat anders beweert. Ik heb nog geen geld terug ontvangen!

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ticketloket.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door mark1607