Klacht: Kaarten Armin van Buuren

henk2311 op 23 mei 2013 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 weken geleden heb ik kaarten besteld via tickettribune. Na een vraag van mijn kant kreeg ik een mail waarin mij de keuze werd voorgelegd de bestelling te annuleren. Het gehele bedrag zou dan teruggestort worden. Na mijn annulering, heb ik niets meer gehoord en ook mijn geld is nog niet teruggestort.
Dit is nu al zo’n 2 weken geleden.

Gewenste Oplossing:

Als mijn geld zo snel mogelijk terug gestort wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 23 mei 2013 om 15:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er is via de mail een bevestiging verstuurd dat de order is geannuleerd. De klant krijgt het geld binnen 7 dagen teruggestuurd, dit omdat wij met een paymentprovider werken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ticket tribune beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door