Klacht: Kaarten André rieu

op 27 juni 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Wij hebben vorig jaar 4 kaarten besteld voor André Rieu op 8 juli a.s
Ik kreeg vandaag 27 juni , een mail dat er vertraging was opgelopen. En in uiterste noodzaak. Er E tickets werden verstuurd via de mail 3 uur van te voren.
Lekker zeg. Wij komen uit Drenthe en gaan vrijdagmorgen al op weg naar Maastricht. Als de tickets via de mail komen kunnen we ze nooit meer uitprinten.
Ze hebben ze wel verstuurd krijgen dan zeker niet het geld terug en Kunnen niet naar de voorstelling. Wat zijn dit voor praktijken

Als we de rickets voor woensdag 6 juli thuis krijgen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 28 juni 2016 om 10:09 geantwoord

Beste mevrouw Blokzuil,

Uiteraard zijn ook wij niet blij met deze situatie. Wij doen er dan ook alles aan om dit zo snel
mogelijk op te lossen. Dit is niet de werkwijze welke TicketTribune normaal gesproken hanteert en het is dan ook onze hoogste prioriteit om dit netjes in orde te maken.

TicketTribune werkt met een aantal hoofdleveranciers en heeft een leveringspercentage van 98%. Wij versturen meer dan 1000 kaarten per week en slechts in een enkel geval treed er een vertraging van de levering op. Op dit moment zetten wij ons in om de vertraging van de reguliere leverancier op te lossen en zoeken wij contact met andere leveranciers om het verzendingsproces voor u te versnellen. Helaas is dat, op dit moment, nog zonder resultaat.

Zodra wij hierover positief bericht kunnen melden, wordt u hierover ingelicht per email. Wij raden u dan ook aan om uw email in de gaten te houden. Graag bieden wij onze excuses aan voor het ongemak en danken u voor uw geduld.

Het team van TicketTribune

Alle klachten die gemeld zijn door gblokzijl@ home.nl
x