Klacht: Kaarten Adele

op 27 mei 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Beste,

Op 04-12-2015 hebben wij 2 concert kaartjes gekocht voor het concert van Adele op 03-06-2016 a.s. Dit voor een bedrag van 993,00 euro voor 2 tickets. De tickets hebben wij uitgekozen voor vak 102-104 in de Ziggodome. Na op 29-03-2016 al eens gevraagd te hebben waar onze kaartjes bleven kreeg ik de reactie dat hun wederverkopende partij zijn en ons de kaartjes tot uiterlijk 1 week voor concertdatum toe zouden mailen.

Vandaag 27-05-2016 1 week van te voren nog steeds geen kaartjes ontvangen. Het ergste is dat we waarschijnlijk de kaartjes helemaal niet gaan krijgen voor deze vakken. Ze bieden ons nu zoals zei zeggen betere plaatsen aan. Weliswaar staanplaatsen in vak E. Dit zijn in onze ogen geen betere plaatsen. Op de eerste plaats kan ik niet lang staan vanwege mijn eerder gebroken rug en op plaats 2 heb ik kaarten gekocht voor een flink bedrag wat overigens onze eigen keuze was maar wel voor dit vak. In hun algemene voorwaarden staat dat ze betere plaatsen mogen toewijzen als de bestelde plaats niet meer beschikbaar is. Maar wie bepaalt of een sta plaats beter is dan een zitplaats? Op de 3e plaats ontvang ik van hen een mail waarin staat dat ze tot 3 UUR!!!! voor het concert geen tickets kunnen sturen, als dit het geval is krijg ik mijn geld terug. Hoe in hemelsnaam moet ik tot 3 uur voor het concert afwachten of dit doorgaat of niet?! Wij vliegen extra vanuit onze vakantie bestemming terug voor dit concert!

Tickettribune is ook niet telefonisch bereikbaar en beantwoord hun email niet direct maar als je geluk hebt binnen 5 werkdagen.

Als u dit leest koop NOOIT iets via Tickettribune. Dit is een oplichtersmaatschappij.

Door dit mailverkeer met tickettribune is het concert van Adele waar wij zoveel geld voor over hadden en zo naar uitkeken onze zin hierin totaal bedorven. Wij eisen onze kaartjes vandaag zoals door hen afgesproken uiterlijk 1 week van te voren of ons volledige bedrag terug!

Gebeurt dit niet, stappen wij morgenochtend naar de Poltie, dit heeft radar ons geadviseerd. En vervolgens zullen wij via onze advocaat naar de rechter stappen. Dat dit kan in Nederland!!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 30 mei 2016 om 13:08 geantwoord

Beste heer Melis,

Zoals in onze e-mail aan u al aangegeven bieden wij u geen staanplaatsen aan, er zijn namelijk geen staanplaatsen bij dit evenement. Wij bieden u ZITplaatsen op de vloer aan, dit zijn betere plekken dan de plekken van uw bestelling.

Dit is reeds aangegeven per e-mail, graag zouden wij gewoon via e-mail met u communiceren.

Het team van TicketTribune

Alle klachten die gemeld zijn door Michiel Melis