Klacht: kaarten Adele niet op tijd

op 01 juni 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ticket Tribune kan mij op 31.05.16 niet zeggen of ik mijn tickets voor het Adele concert op 03.06.16 op tijd krijg. Het kan zijn dat ik op 3 juni zelf om 14 uur een melding krijg of de kaarten beschikbaar zijn. Dit is voor mij niet te doen, alleen al gezien de reistijd naar Amsterdam.
Ik wil niet op de dag zelf horen of ik naar het concert kan.

Gewenste Oplossing:

Het gehele betaalde bedrag terug van Ticket Tribune.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 02 juni 2016 om 07:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op dit moment zijn wij nog met andere leveranciers in contact, om deze kaarten alsnog op tijd te leveren. Wij gaan er vanuit dat dit een goede afloop zal betreffen. Mocht het onverhoopt toch niet goed aflopen, zullen wij uiteraard het volledige aankoopbedrag terugstorten op de rekening van herkomst, zoals aangegeven per email.

Heeft op 02 juni 2016 om 07:50 geantwoord

Dit is voor mij geen tevredenstellende oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door SpeelmanTamara