Klacht: kaart wijzigen

op 17 mei 2019 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op een of andere manier staat er een verkeerde kaart op mijn tomtom apparaat. Ik probeer de kaart te wijzigen maar dat lukt niet. Telkens krijg ik de melding ‘onze servers zijn momenteel erg druk’.

Gewenste Oplossing:

Als ik de gewenste kaart kan installeren op mijn navigatiesysteem.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TomTom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TomTom

Heeft op 21 mei 2019 om 09:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Dries van Dixhoorn