Klacht: Kaart werkt voor geen meter

op 17 september 2017 over Yellowbrick in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu al paar x gehad dat als ik voor een poort staat hij mijn pasje weigert. Geïrriteerde mensen achter me. Moest ik weer contant betalen. Scheelt een hoop ergernis als het zou werken..

Gewenste Oplossing:

werkend pasje zonder gezeur

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yellowbrick over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yellowbrick in behandeling genomen

Bericht van Yellowbrick

2 maanden geleden - Hoi jh82! Graag verneem ik een klantnummer van je, dan kan ik even kijken of je pasje wel geactiveerd is en je evt. een nieuw pasje toesturen! gr Karin

Alle klachten die gemeld zijn door jh82